Мотоблок Кентавр МБ40-2
Бескоштовна доставка від 5000грн
Нова пошта до відділення (за тарифами перевізника)
Нова пошта до двері, кур'єром (за тарифами перевізника)
Самовивіз з магазину (Безкоштовно)
вул.Грушевського 30б, 65031, м.Одеса, Україна
- Онлайн-оплата карткою Visa або Mastercard через WayForPay
- Оплата при отриманні товару (накладений платіж або кур'єру)
- Безготівкова оплата (IBAN) - оплатіть на рахунком бед ПДВ
- Оплата готівкою (При самовивозі товару з магазину)
Оплата частинами від ПриватБанку
Покупка частинам від MonoBank
Опис мотоблока Кентавр МБ40-2
Мотоблок МБ 40-2 — один із найлегших і найпростіших у керуванні серед мотоблоків «Кентавр» середнього класу. Дуже компактний, маневровий та зручний. Має потужний бензиновий двигун (7 к. с.) і клинопасовий привід, який слугує одночасно силовою передачею, зчепленням, вузлом під’єднання активної навіски й елементом системи безпеки. Повітряний фільтр із виносним повітрозабірником на кермі значно подовжує моторесурс двигуна. Ширина захоплення фрези змінна: 570 та 810 мм. Є кронштейн для переднього навісного обладнання. Регулювання керма за висотою й кутом повороту, швидке та зручне.
Мотоблок із клинопасовим приводом має цілу низку відчутних переваг перед аналогічними за потужністю мотоблоками з прямим шестеренчастим приводом. Насамперед пасовий привід слугує водночас силовою передачею, зчепленням і елементом системи безпеки. Якщо в процесі роботи грунтофрезу раптом заклинить каменем або палицею, пасовий привід амортизує удар і запобігає пошкодженню двигуна й редуктора. Крім того, мотоблок із пасовим приводом значно легший за вагою й дешевшийза ціною, а також простіший і зручніший у керуванні.
МБ 40-2 має кронштейн для переднього навісного обладнання, наприклад, косарки, яку можна легко під'єднати за допомогою вільного струмка на ведучому шківі. Регулювання керма за висотою й кутом повороту швидке та зручне. Редуктор грунтофрези міцний чавунний, у комплекті є пневматичні колеса 4.00-8.
-
Тип палива:Бензин
-
Модель двигуна:170F
-
Повітряний фільтр:З виносним повітрозабірником на кермі
-
Інше обладнання:-
-
Потужність двигуна, к.с.:7,0
-
Робочий об'єм двигуна, см³:208
-
Номінальні обороти, об/хв:3000
-
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год:≤374
-
Ємність паливного бака, л.:6,0
-
Система запуску двигуна:Ручний стартер
-
Тип, ємність АКБ А∙год:-
-
Обсяг картера двигуна, л:0,5
-
Тип масла в картері двигуна:ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
-
Датчик рівня масла:Є
-
Система охолодження двигуна:Повітряне охолодження
-
Обсяг системи охолодження, л:-
-
Тип охолоджуючої рідини:-
-
Тип приводу трансмісії:Ремінний, 2 ремня
-
Тип зчеплення:Натяжкою ременя
-
Тип приводних ременів:17Х914Li(963)-01
-
Струмок для підключення активного навішування:У передній частині
-
Тип коробки передач:Шестерна
-
Кількість передач:2/1
-
Спосіб включення заднього ходу:Вибором задньої передачі в основній КПП
-
Привід фрези:Ланцюговий привід
-
Вал відбору потужності:-
-
Обсяг масла в картері трансмісії, л:2,0
-
Тип масла в картері трансмісії:ТМ "ДТЗ" ТАД-17 И API GL-
-
Транспортні колеса:4.00-8
-
Колія коліс, мм:450 мм
-
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год:6,3 8,3 / 5,46
-
Тип і регулятор керма:Швидке регулювання по висоті і напрямку
-
Тип причіпного пристрою:Мотоблочного типу
-
Спосіб установки грунтофрези:Замість транспортних коліс
-
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв:81, 107
-
Кількість секцій грунтофрези, шт:6=(1+2)+(2+1)
-
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези:5,5 мм × 235 мм / 24 шт.
-
Ширина захвату грунтофрези, мм:570, 810
-
Діаметр ротора грунтофрези, мм:350
-
Глибина культивації, мм:До 200
-
Електрообладнання:-
-
Вимірювальні прилади:-
-
ЗІП:В комплекті
-
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм:1500×650×760 / 1500×810×720
-
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг:69 / 77